Jaarthema

Nieuwe jaarthema: “Dromenland in zicht

Het jaarthema dit jaar is â€™Dromenland in zicht! Reis jij mee naar dromenland?

Creativiteit en fantasie zijn onmisbaar voor elke scout of gids. Dankzij je verbeelding kan je alle kanten uit. Soms is het parcours dat je aflegt spannend, maar dankzij je fantasie beleef je de mooiste avonturen.

Dromen

Wanneer je fantaseert over de toekomst, smeed je plannen voor later. Laat je dromen geen dromen blijven, maar breng ze tot leven!

Fantasie

Fantasie is de kers op onze scoutstaart. Het maakt alles net een tikkeltje leuker. Een tof thema en wat extra gel doen? Graag!

Spelen

Creativiteit helpt je vooruit! Ook bij spelletjes of diverse activiteiten ka  je het leuker of makkelijker maken door je fantasie te gebruiken. Bewandel je eigen pad.

Verhalen

Een goed verhaal verandert een tocht in een avontuur. Met een extra dosis fantasie beleef je zoveel meer. De meest onvergetelijke verhalen maak je zelf (elke keer iets groter).

Scouts en Gidsen Halle