Hier vind je alles over hoe je je moet inschrijven in onze scouts-groep.
Dit gebeurt via enkele stappen:

1. Je probeert 2 keer de scouts-werking uit. Dit houdt in dat je 2 naar de activiteiten komt om onze groep uit te proberen.
    • Ik wil nog wat meer info over deze groep: Klik hier
  2. Na 2 keer, zou je moeten weten of je het tof vindt. Dan spreek je de leiding hierover aan en ze sturen je dan door naar de persoon die alle inschrijvingen in orde houdt.
  3. Aangekomen bij deze persoon, moet je enkele gegevens invullen. Dit is zowel voor onze scouts-werking als voor de verzekeringen en voor de nationale scouts-gegevensbank.
  4. Je krijgt alle papieren mee, of je kan ze onmiddellijk ter plaatse invullen. Deze geef je zo snel mogelijk terug aan de leid(st)er verantwoordelijk voor de inschrijvingen.
  5. Eens je het jaarlijks lidgeld overgemaakt hebt op onze bankrekening, ben je officieel ingeschreven.
  6. Toch nog vragen? Enkele mogelijkheden:
    1. Contacteer de groepsleiding.
    2. Zoek op deze site naar ‘inschrijvingen’.

Alle informatie over het lid- en kampgeld vindt u hier.

Scouts en Gidsen Halle